برگزاری نخستین چالش فناوری در حوزه صنعت فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نخستین چالش فناوری در حوزه صنعت فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سیرجان، دکتر قباد بهزادی‌پور سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد( سیمکس) ۲۰۲۰ در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، گفت: این نمایشگاه با حضور 100شرکت فولادی و تأمین کننده زنجیره فولاد، برای دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان یک حرکت بسیار مثبتی است.

بهزادی پور اظهار داشت: با توجه به پتانسیل صنعتی و معدنی که در شهرستان سیرجان وجود دارد، برگزاری این نمایشگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است و هدف اصلی احصای نیازهای فناورانه شرکت هایی است که در این نمایشگاه حضور دارند.

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: طبق بازدیدی که از این شرکت ها داشتیم، 10 تا 20 نیاز فناورانه اعلام شد که سعی می کنیم هرچه سریعتر این نیازها را در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان مطرح کنیم که این امر باعث ایجاد شرکت های نوپایی می شود که در این حوزه فعالیت دارند.

بهزادی پور از برگزاری نخستین چالش فناوری در حوزه صنعت فولاد خبر داد و افزود: به زودی یک فراخوان سراسری و ملی برای تمام واحدهای دانشگاهی ارسال می کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان میزبان نخستین چالش فناوری در حوزه صنعت فولاد کشور خواهد بود.

وی افزود: قطعه سازان و کلیه واحدهای دانشگاهی باید در این چالش فناوری شرکت کنند و استارت تشکیل اولین شرکت های دانش بنیان در بخش اقتصادی و در حوزه صنعت فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان زده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059653

وب گردی

وب گردی