دانش‌بنیان‌های توانمند ایرانی راهی کابل می‌شوند

ایجاد بازار برای محصولات دانش‌بنیان با کیفیت ایرانی یکی از حلقه‌های اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور است، به همین منظور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان، خلاق و فناور در هشتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از پیشگامان عرصه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق است، در این سال‌ها تلاش کرده تا با اعزام این نوع شرکت‌ها و ایجاد بازار جهانی برای این بازیگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری، به رشد اقتصادی آن‌ها کمک کند.

اعزام شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان، خلاق و فناور در هشتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل هم با همین هدف صورت می‌گیرد. در این نمایشگاه که 29 بهمن‌ماه تا 2 اسفندماه امسال برپا می‌شود، شرکت‌های ایرانی توانمندی‌ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان در بخش‌های مختلف نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق، صنایع غذایی، معدن و متالورژی، صنعت ساختمان، تاسیسات، آب و فاضلاب، خدمات بازرگانی و غیره برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور علاقمند به حضور در این نمایشگاه از تخفیف صد درصدی اجاره، ساخت غرفه و حمل‌ونقل کالای نمایشگاهی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059657

وب گردی

وب گردی