فعالیت 160 یونیت  در کلینیک دندان‌‌پزشکی دانشگاه آزاد خوراسگان

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان اصفهان گفت: 160 یونیت دندان‌‌پزشکی در دانشکده دندان‌‌‌پزشکی واحد خوراسگان داریم که جزو امکانات موجود در کلینیک آموزشی دندان‌‌‌پزشکی دانشگاه است.

آرش قدوسی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان اصفهان در گفت‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌ها و تجهیزات موجود در واحدهای دانشگاهی سطح استان گفت: در حال حاضر، رشته پزشکی در واحد نجف‌‌‌آباد و رشته دندان‌‌پزشکی در واحد خوراسگان داریم. رشته دارو سازی هم در حال حاضر نداریم. در حال حاضر، حدود 2500 دانشجو در رشته‌‌‌های علوم پزشکی سطح استان داریم.

وی تشریح کرد: در حال حاضر، رشته علوم آزمایشگاهی در واحد کاشان، رشته پرستاری در واحدهای خوراسگان اصفهان، فلاورجان و دهاقان همچنین رشته‌‌های مامایی و بهداشت را هم در واحدهای دانشگاهی اصفهان، فلاورجان و نجف آباد و همچنین رشته اتاق عمل هم در برخی از واحدهای دانشگاهی استان ارائه می‌‌‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان اصفهان در ادامه درباره امکانات موجود در رشته دندان‌‌‌پزشکی واحد خوراسگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پذیرش خوبی در رشته دندان‌‌‌پزشکی واحد خوراسگان داریم و امسال 100 نفر دانشجو در این رشته جذب کردیم. درصددیم تا پذیرش دانشجوی خارجی در رشته دندان‌‌‌پزشکی هم داشته باشیم. بالا بردن ظرفیت پذیرش در این رشته و افزایش جذب دانشجوی خارجی نیازمند بالا بردن ظرفیت و امکانات موجود است.

قدوسی تاکید کرد: در حال حاضر، 160 یونیت دندان‌‌پزشکی در دانشکده دندان‌‌‌پزشکی واحد خوراسگان داریم که جزو امکانات موجود در کلینیک آموزشی دندان‌‌‌پزشکی دانشگاه است. خدماتی که در این کلینیک به عموم ارائه می‌‌شود نیز در راستای تحقق اهداف آموزشی دانشجویان این رشته است.

وی درباره تجهیرات و امکانات مرتبط با رشته علوم آزمایشگاهی یادآور شد: امکانات و تجهیزات مناسبی در حوزه علوم آزمایشگاهی واحدهای دانشگاهی سطح استان داریم. بسیاری از آزمایشگاه‌‌‌های موجود در واحدهای دانشگاهی سطح استان، از امکانات مناسبی برخوردار بوده و تجهیزات و دستگاه‌‌‌های آزمایشگاهی ما مطابق با فناوری روز بوده و در برخی از موارد بالاتر از دانشگاه‌‌‌های مطرح دولتی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059714

وب گردی

وب گردی