برگزاری سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اعضای هیئت علمی

سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اعضای هیئت علمی واحد کرمانشاه به همت نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه شروع به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه این دوره ضمن گرامیداشت بهار انقلاب شکوهمند اسلامی مهمترین وظیفه امروز را محکم برداشتن گام دوم انقلاب عنوان کرد.

مرتضی جلیلی در ادامه گفت: تا کنون دو دوره طرح ضیافت اندیشه تحت عناوین "تعلیم و تربیت اسلامی" همچنین "بیانیه گام دوم انقلاب" در سال 98 و در دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه برگزار شده است و این دوره پنج روزه، سومین دوره درسال جاری است که تحت عنوان "سبک زندگی اسلامی" برگزار می شود.

وی با بیان ثبت نام بیش از 104 نفر از اعضای هیئت علمی در این دوره خاطر نشان کرد: طرح ضیافت اندیشه از نظر تعداد شرکت کننده و امکانات خاص مورد نیاز محدودیت هایی دارد که با توجه به استقبال استادان، این دوره در دو گروه جداگانه صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

گفتنی است استاد این دوره محمد جورابچی از مدرسان سطوح عالی حوزه علمیه و مبلغان دفتر نهاد رهبری قم است که در فلسفه و عرفان و دکترای طب سنتی تخصص دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059732

وب گردی

وب گردی