زن جوان  درآتش سوزی واحد مسکونی جان باخت

آتش سوزی واحد مسکونی در جنت آباد، مرگ بانوی جوان را رقم زد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک واحدمسکونی، آتش نشانان ایستگاه ۲۷ آتش نشانی را به همراه گروه امداد و نجات ۸ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۱:۲۱ دقیقه روز گذشته خود را به بلوار آیت الله کاشانی، خیابان والفجر، نبش سازمان آب رساندند.

علی کاظمی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه ۱۵ واحدی، یک مسکونی به مساحت ۸۰ مترمربع از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده و در هنگام رسیدن نیروهای عملیاتی کاملاً شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

کاظمی گفت: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان با مهار آتش سوزی مشغول عملیات جستجوی محبوسان در واحد مسکونی شدند که با پیکر سوخته یک بانوی ۲۰ ساله مواجه شدند که پس از حضور عوامل اورژانس، مشخص شد بانوی جوان براثر شدت سوختگی در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را به منظور تحقیقات و بررسی علت تحویل عوامل انتظامی و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059741

وب گردی

وب گردی