بارش برف و کولاک در جاده های 9 استان/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف، کولاک شدید و وزش باد در محورهای 9 استان کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در سیزدهمین روز از بهمن ماه تشریح کرد.

بارش برف

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، محور بستان آباد-تبریز در استان آذربایجان شرقی،محورهای خوش ییلاق و توسکستان-شاهرود در استان گلستان، محور سردشت-مهاباد در استان آذربایجان غربی و محورهای قوچان-درگز، قوچان-فاروج و سبزوار-اسفراین در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

کولاک و یخ زدگی

وی به کولاک و یخ زدگی در جاده ها اشاره کرد و گفت:در محور خلخال-اسالم در استان اردبیل، محور سردشت-مهاباد در آذربایجان غربی و محور توسکستان-شاهرود در استان گلستان کولاک و یخ زدگی سطح معابر گزارش شده است و به رانندگان توصیه می شود از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

بارش باران

سرهنگ رحمانی افزود:محور قائمیه-کازرون در استان فارس بارانی است.

مه گرفتگی

وی به مه گرفتگی جاده نیز اشاره کرد و گفت: در محور سردشت-مهاباد محدوده گردنه زمزیران در استان آذربایجان غربی، محور امام قلی-درگز محدوده گردنه تیوان دراستان خراسان رضوی، محور زنجان-بیجار در استان زنجان، محور الیگودرز-اصفهان در استان لرستان و محور سنندج-دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد در استان گلستان پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059752

وب گردی

وب گردی