حضور ۱۸۰۰ گروه جهادی در جشنواره جهادگران/ ۵۰۰ شورای جهادی شهرستانی در کشور فعالند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: درحال حاضر  ۵۰۰شورای جهادی شهرستانی در کشور فعال هستند و این شورا ها با برگزاری  انتخابات مجمع جهادی در استان‌ها را تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد زهرایی در نشست خبری «سومین جشنواره جهادگران و دومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور» که صبح امروز( یکشنبه 13 بهمن ماه) در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، گفت: در حال حاضر بسیج دانشجویی بسیار به بسیج سازندگی کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: جبهه استکبار با تمام توان و فشار حداکثری و طرح جدید معامله قرن وارد میدان شده است، و در تمامی جبهه‌ها علیه انقلاب کار شکنی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: جبهه حق و مقاومت از لحاظ مالی و نظامی شاید از جبهه باطل کم توان‌تر باشد اما پیروز نهایی میدان جنگ همیشه حق و مقاومت بوده است.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی با زندگی پر خیر و برکت خود باعث پیروزی حق و مقاومت در جبهه‌های نبرد بوده و شهادت سردار برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

زهرایی با بیان اینکه جهاد یعنی عبادت ادامه داد: جهاد در راه خدا توام با جانبازی و شهادت است. جهادگر کارش عجین شده با سختی و خدمت به مردم و آتش به اختیار هست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگر در بیانیه گام دوم انقلاب پرچم‌دار دولت‌سازی اسلامی هستند. فعالیت جهادی قابل مدیریت نیست و تنها باید رهبری شود.

وی درباره وظایف جهادگران اضافه کرد: فعالیت جهادی یک هدف است و نمی‌توان آنرا در چارچوب‌های قانونی معنا کرد و اولین وظیفه جهادگر خودسازی و دیگر سازی است و تولید اثر در درجه‌های بعدی قرار دارد.

به گفته زهرایی؛ جشنواره ملی جهادگران با همت سازمان بسیج دانشجویی و سازمان بسیج سازندگی با هدف تخصصی و هدفمند کردن فعالیتهای جهادی از ۲ سال پیش به صورت سالانه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: بیش از هزار و ۸۰۰ گروه جهادی از ۱۲هزار گروه جهادی فعال در این جشنواره شرکت کردند و ۳هزار اثر مورد داوری قرار گرفته است.

وی افزود: جشنواره ملی جهادگران با هدف حفظ سطح کیفی، هر اثری را شرکت نداده و خروجی جشنواره به صورت یک نشریه در اختیار جهادگران و علاقمندان قرار می دهد.

زهرایی عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰۰شورای جهادی شهرستانی در کشور فعال هستند و این شورا ها با برگزاری انتخابات مجمع جهادی در استان‌ها را تشکیل دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059779

وب گردی

وب گردی