بصیرت افزایی دانشجویان وظیفه بسیج اساتید است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: اساتید دانشگاه وظیفه افزایش بصیرت، فرهنگ، علم و دانش و آنچه که اهداف والای انقلاب اسلامی است نسبت به دانشجویان را بردوش دارند.

حجت الاسلام مرتضی موسی پور، مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در قم اظهار کرد: باید نسل اول انقلاب اسلامی دست در دست هم دهیم و برای اولین قدم چرایی این انقلاب و چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین و آنان را با اهداف بلند این انقلاب آشنا کنیم.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به اینکه اگر نسل اول انقلاب اسلامی در انجام این رسالت کم کاری کنند،استکبارجهانی، ذهن های پاک جوانان ایران اسلامی را به سمت وسوی دیگری خواهدبرد افزود: بسیج اساتید توانسته اند در صحنه های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سطح کشور نقش آفرینی کند و با حضور فعال خود در صحنه های مختلف همگام با اقشار جامعه یاری گر جوانان و دانشگاهیان باشد.

وی گفت: مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانسته اند این شجره طیبه بسیج را در واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی سراسر کشور حفظ کنند و در راستای اهداف مقام معظم رهبری گام بردارند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به اینکه جوانان، برای ما نسل اولی ها نعمت هستندگفت: آنچه که از اساتید نسبت به تربیت دانشجویان و جوانان توقع می رود، همان انتظاراتی است که مقام معظم رهبری دارند لذا اساتید دانشگاه وظیفه افزایش بصیرت، فرهنگ، علم و دانش و آنچه که اهداف والای انقلاب اسلامی است نسبت به دانشجویان را بردوش دارند که اگر بتوانند این وظیفه و رسالت را خوب انجام دهند بی شک در آینده، جوانان ایران اسلامی همچنان درخط انقلاب اسلامی و خط نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود و می توانند در آینده بر همه دشمنان ایران و اسلام غلبه پیدا کنند.

حجت الاسلام موسی پور تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، راه اندازی دبیرخانه و کانون بسیج اساتید دانشگاه را از برنامه های بسیج اساتید در دانشگاه برشمرد و گفت: برای دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از اساتید بسیجی دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باحضور پر شورخود درتشکل بسیج اساتید،درحمایت از رهبری نظام جمهوری اسلامی،خون شهدا و اهداف والای حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) گام های موثری بردارند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند هر کسی که ازدل برای سرنوشت خود و سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است او بسیجی است اظهارکرد: با این تعبیر مقام معظم رهبری می توان نتیجه گرفت از آنجائیکه همه ملت ایران برای کشورشان دلسوزند و برای سرنوشت ملت و آینده ایران اسلامی دغدغه دارند می توان گفت که همه ملت ایران بسیجی اند.

کد خبر: 1059805

وب گردی

وب گردی