طرح ملی گفتگوی آزاد دانشجویی،  کرسی‌های آزاد‌ اندیشی را متحول کرد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: طرح ملی گفتگوی آزاد دانشجویی ابتکار امسال اتحادیه بود، با اجرای این طرح شاهد تحولی در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد زادمهر در همایش سی‌امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که بعدازظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای یک اتفاق بزرگ کنار هم جمع شده‌ایم. سه دهه شجره طیبه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حمایت مقام معظم رهبری زندگی کرد‌ه است.

وی ادامه داد: جاد فقط یک تشکل یا یک نهاد دانشجویی ساده برای فعالیت های همچون همایش، مناظره، کرسی آزاد اندیشی و هزاران قالب دیگر نیست، جاد معبدی است برای رسیدن به معبود، جاد در واقع مکانیست که فرزندان سید علی خامنه‌ای را برای پاسداری از نظام اسلامی آماده کرده و ان شاءالله در آینده نیز رسالتمان را با اهتمام تمام انجام خواهیم داد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: 5 ماه از دوران دبیرکلی بنده گذشته و کارهایی با حمایت و پیگیری بی وقفه شورای مرکزی اتحادیه انجام گرفته است؛ تا کنون حتی یک ریال از وزارتین دریافت نکرده‌ایم و جز از مسیرهای قانونی تعریف شده از هیچ نهادی حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم.

زادمهر بیان کرد: تا کنون موفق به برگزاری بیش از 50 برنامه شدیم که همه آن‌ها حاصل تلاش‌های شبانه روزی اعضای شورای مرکزی، دبیران واحدهای اتحادیه، قائم مقام ها، اعضای کمیسیون‌ها و دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور است. این برنامه‌ها شامل همایش‌ها، میزگردها، کرسی های آزاد اندیشی، مجامع و نشست های دیگر، بیانیه و مواضع رسمی و قاطعانه اتحادیه در 5 ماهه اول سال تحصیلی بوده که بازخورد مثبتی از آن گرفته شده که نشان از عملکرد قابل دفاع اتحادیه دارد.

وی افزود: در حوزه های مختلف تلاش کردیم قالب‌های گذشته را کنار بزنیم و همراه با توده مردم تحول ایجاد کنیم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: طرح ملی گفتگو آزاد دانشجویی ابتکار امسال اتحادیه بود، با اجرای این طرح نیز شاهد تحولی در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستیم. در حال حاضر بیش از 50 کرسی آزاد اندیشی در قالب‌های متنوع در اجرای 3 ماهه آن برگزار شده است. تشکیلاتمان تمام روزمرگی ها را کنار زد، کارگاه‌های منطقه‌ای و تحول در مجامع گوشه‌ای از اقداماتیست که تا‌کنون صورت گرفته است.

وی افزود: با شروع طرح فانوس در واحد خواهران شاهد تربیت خواهران انقلابی کشور و تسلط به مباحث حوزه زن و خانواده هستیم،‌ در این زمینه اقدامات به صورت تخصصی‌تر پیگیری خواهد شد.

زادمهر بیان کرد: آموزش اصلی‌ترین هدف به شمار می‌رود؛ اما همیشه نقطه‌ضعف جاد بوده که در دوره اخیر توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته‌ایم.

زادمهر یادآور شد: امروز بعد از ۱۳ سال مفتخرم اعلام کنم برنامه ما مزین به پیام رهبر معظم انقلاب است که اصالت و وفاداری جاد را یادآور شده‌اند، در این راستا مسئولیت ما سنگین‌تر شده است. منتظر فرمان رهبری هستیم تا دشمنان را به آتش بکشیم و دنیا را از دست لیبرال‌های ناکارآمد رها کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059817

وب گردی

وب گردی