انقلاب از مسیر خود منحرف نشده است

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان گفت: مردم برای انقلاب خونین خود در دوران رژیم پهلوی زحمات بسیاری کشیدند.

صالح ربیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره حرکت مردم ایران در سال1357 گفت: انقلاب ایران برآمده از خود ملت است و به همین نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم برای انقلاب خونین خود در دوران رژیم پهلوی زحمات بسیاری کشیدند و در این راه متحمل سختی‌های زیادی شدند. ملت شریف ایران برای انقلاب حتی فرزندان خویش را فدا کرد تا کشور امروز به پیشرفت و اعتلا برسد.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان درباره انقلاب اسلامی ایران گفت: این حرکت بزرگ با تلاشهای مردم و ایثار آن‌ها به نتیجه رسید و انقلاب ایران نیز در طول چهل و یک سال از عمر خود مسیر درستی را پیموده است.

ربیعی درباره ایستادگی انقلاب مردم ایران در راه خود اظهار کرد: حرکت بزرگ مردم ایران هرگز از مسیر خود منحرف نشد و همواره به سمت آرمان‌های خود قدم برداشته است. مشکلاتی در داخل کشور وجود داشته اما انقلاب اسلامی ایران بر همان مردمی بودنش همچنان پابرجا مانده است.

وی درباره سیاه‌نمایی عده‌ای برای بد جلوه دادن دستاوردهای انقلاب گفت: چنین افرادی در کارنامه خود نقطه درخشانی ندارند به همین دلیل تمام نتایج انقلاب را کتمان کرده و آن را سیاه نشان می‌دهند. آن‌ها از طریق تخریب کردن به دنبال نشان دادن خود هستند.

وی در پایان تأکید کرد: عده‌ای با نداشتن هیچ کارنامه خوبی شروع به زدن دستاوردهای انقلاب می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059914

وب گردی

وب گردی