تشکل‌های دانشجویی و استادی برای روی‌کار‌آمدن مجلس انقلابی تلاش کنند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل‌های دانشجویی و استادی باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جهت ارتقای سطح مشارکت عمومی مردم و نیز روی‌کار‌آمدن مجلس کارآمد و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی و در شأن مردم متدین و انقلابی ایران، تلاش کنند.

به گزارش خبرنگاره گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین نشست نمایندگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی که امروز دوشنبه(۱۴ بهمن ماه) در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت:
مسئولان دانشگاه‌ها باید با رویکرد حل مسئله‌ای بر فعالیت تشکل‌های دانشجویی و استادی نظارت داشته باشند.

معاون پارلمانی و امور اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امام خمینی( ره) در سخنرانی‌های متعدد خود فرمودند مجلس شورای اسلامی در راس امور کشور و قانون‌گذاری قرار دارد، پس انتخابات این مجلس نیز اهمیت بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی و استادی باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جهت ارتقا سطح مشارکت عمومی مردم و نیز روی کار آمدن مجلس کارآمد و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی و در شان مردم متدین و انقلابی ایران، تلاش کنند.

حیدری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و اداره سیاسی تشکل های اسلامی خود را موظف و مکلف به حمایت از تشکل‌های استادی و دانشجویی می داند.

معاون پارلمانی و امور مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد در عمل هم از جریان دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی حمایت کرده و در آینده هم بیشتر از گذشته حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار تشکیلاتی، ضروری ترین فعالیت در شبکه سازی و اثربخشی هم در محیط دانشگاهی و هم محیط برون دانشگاهی است.

به گفته حیدری، کانون تحول دانشگاه در حوزه های گوناگون، معطوف به فعالیت تشکیلاتی است.

این مسئول بیان کرد: با برنامه‌ریزی روشمند و موثر در انتخاب آگاهانه نامزد اصلح و با محوریت تشکل‌های دانشگاهی، هم سطح مشارکت را افزایش داد و هم مجلس انقلابی و کارامد، تشکیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059930

وب گردی

وب گردی