ضرورت ارتباط مؤثر کانون‌های همیاران سلامت با مراکز مشاوره

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در چهارمین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی دستیاران سلامت روان که در دانشگاه اصفهان برگزارشد، بر ضرورت ارتباط مؤثر کانون‌های همیاران سلامت با مراکز مشاوره تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در چهارمین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی دستیاران سلامت روان که در دانشگاه اصفهان برگزارشد، گفت: ضرورت ارتباط مؤثر کانون‌های همیاران سلامت با مراکز مشاوره بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

معاون وزیر علوم گفت: کانون‌های همیاران سلامت سابقه طولانی ندارند ولی چون برمبنای یافته‌های علمی بنا شده‌اند همواره موفق و پایدار خواهند بود و این کانون‌ها می‌توانند ارتباط موثری با مراکز مشاوره داشته باشند.

وی افزود: کانون‌های همیار به منظور جلوگیری از ویروس کرونا باید آموزش‌های لازم را ببینند و در اجرای برنامه آموزشی و پیشگیری از این ویروس که از هفته آینده اعلام می‌شود، کمک کنند.
دصدیقی تلاش برای تغییر فضای عمومی دانشگاه را ضروری دانست و افزود: افزایش احساس نشاط در جوانان بسیار ضروری و مهم است.
معاون وزیر علوم درباره احساس خوشبختی در جوانان بیان کرد: در باب احساس خوشبختی و واقعیت خوشبختی در جامعه باید توجه بیشتری انجام شود.
صدیقی خاطر نشان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی در تقویت احساس خوشبختی مهم و اساسی بوده و فعالیت‌های فرهنگی مناسب با روحیات جوانان اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059959

وب گردی

وب گردی