مقاومت معجزه انقلاب است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: مقاومت و ایستادگی انقلاب، معجزه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا بنیان جوادی در اجلاس سراسری رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور که صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، دانشگاه‌های استان تهران و رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: هنوز عظمت انقلاب را به‌خوبی درک نکرده‌ایم. هیچ فردی فکر نمی‌کرد انقلاب ما در دوقطبی قدرت شرق و غرب رخ دهد و از همه مهم‌تر چهل سال سر پا بماند.

وی ادامه داد: وقتی ایران پایگاه آمریکایی در عراق را هدف قرار داد و رسما نیز اعلام کرد، نشان‌دهنده فجر و قدرت انقلاب است. مقاومت و ایستادگی انقلاب، معجزه است و جای افتخار و تبریک دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهر تایید دیگری بر عظمت انقلاب است.

بنیان جوادی بیان کرد: باید خدا را شکر کنیم در دوره‌ای از تاریخ زاده شدیم، رشد کرده و خدمت می‌کنیم که انقلاب و حضور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تجربه کردیم.

وی افزود: صدها و هزاران متفکر و نیروی شیطانی دسیسه می‌چینند تا به انقلاب ضربه بزنند؛ اما دست خدا پشت نظام، رهبری و آرمان‌های انقلاب است.

بنیان جوادی تاکید کرد: رهبر انقلاب ۲۲ بهمن را مانند عید غدیر و روز تحقق ولایت قلمداد کردند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1059975

وب گردی

وب گردی