برخی واحدهای دانشگاه آزاد تهران تشکل ندارند/ هیچ توجیهی برای نداشتن تشکل مورد قبول نیست

مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درحال حاضر دانشگاه‌های آزاد در تهران ۱۱ تشکل دارند که البته کافی نیست و بسیاری از واحد‌های تهران فاقد تشکل است. هیچ توجیهی برای نداشتن تشکل مورد قبول نیست. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز محمد قربانی مدیر‌کل اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه دانشگاه علوم تحقیقات گفت: استان تهران گل سرسبد کشور در آموزش عالی است؛ اما باید کمک کرد مشکلات را حل کنیم. از راه‌حل‌های موجود تشکیل همین جلسات است که دور دوم آن در مشهد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اولین ویژگی عنصر تشکیلاتی تقید است. آن فرد هرچه قدر مذهبی تر باشد تشکیلاتی‌تر است.

قربانی اظهار کرد: وقتی تقیدی وجود نداشته باشد، تشکیلاتی بودن به درد نمی‌خورد، حتی اگر بهترین عنصر هم باشی در آخر منحرف خواهی شد.

مدیر کل اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد گفت: یک نفره نمی‌توان کاری کرد و باید تشکیلاتی فعالیت‌ها انجام شود تا نتیجه مناسب صورت گیرد.

وی اظهار کرد: امروز دانشگاه‌های آزاد در تهران ۱۱تشکل دارد که البته کافی نیست. بسیاری از واحد‌های تهران فاقد تشکل است. تشکل فعال و درجه یک باید درست شود و بقیه دانشجویان را جذب کرد. دانشجویان باید وارد عرصه شوند و به صورت تشکیلاتی کار کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: هیچ توجیهی برای نداشتن تشکل مورد قبول نیست. شرایط امروز متفاوت است و امکانات زیادی برای کار وجود دارد.

این خبر ادامه دارد.

کد خبر: 1060008

وب گردی

وب گردی