راه اندازی «مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی» در دانشکده سما دزفول

دانشکده سما دزفول، مجوز تاسیس و راه اندازی "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی" را اخذ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دزفول، با أخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط دانشکده سما دزفول، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در این دانشکده راه اندازی می‌شود.

علی براتی رئیس دانشکده سما دزفول در این باره گفت: این مرکز در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و در مسیر تحقق برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و همچنین اجرای تفاهمنامه همکاری فی مابین سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دانشکده فنی و حرفه ای سما دزفول اقدام به تأسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی از طریق اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان کرد که این مهم با موافقت و صدور مجوز تأسیس مرکز محقق شد.


براتی افزود: از فرآیندهای اجرائی این مرکز می توان به انجام نیاز سنجی مهارتی ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و ارائه خدمات مهارت آموزی اشاره کرد.

علی براتی رئیس مرکز سما دزفول، تأسیس این مرکز و فعالیت های عملی آن در آینده نزدیک گام بسیار مهمی در جهت توانمندی و کسب آمادگی عملی و ایجاد تحول در نگرش دانشجویان به زمینه های اشتغال در جامعه و بهره برداری از فرصت ها و پتانسیل های در دسترس توصیف کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060019

وب گردی

وب گردی