جشنواره ملی اسباب بازی با رویکرد دست ورزی برگزار می‌‎شود

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانش آموزی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری 2 مسابقه دانش آموزی در کشور خبر داد که جشنواره ملی اندیشه ورزی و جشنواره ملی اسباب بازی با رویکرد دست ورزی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیر جدیدی مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانش آموزی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای راهبردی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدها و مراکز دانشگاهی استان های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه فعال سازی انجمن های علمی واحدها و مراکز آموزشی استان ها مورد تأکید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است، گفت: باید ضمن تعیین تکلیف انجمن های علمی کم تحرک دانشگاه ها، انجمن های علمی جدید متناسب با رشته های تحصیلی ایجاد و مشغول به فعالیت شود.

وی با تأکید بر برقراری ارتباط مؤثر و مستمر میان باشگاه پژوهشگران جوان با دیگر نهادهای استان ها، اذعان کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی اعضای باشگاه مد نظر بوده، ارتباط با مراکز رشد جهت معرفی اعضاء برگزیده باشگاه بسیار مورد تأکید است.

جدیدی با اشاره به اینکه رویکرد جدید باشگاه پژوهشگران جوان در خصوص توانمندسازی اعضاء حضور در بستر برنامه هایی پویا و آینده نگر می باشد، توضیح داد: باید متناسب با پتانسل واحدهای دانشگاهی و مزیت های منطقه و استانی، برنامه هایی از قبیل مسابقات و رویدادهای دانشجویی و دانش آموزی تدوین شود که ضمن جلب مخاطب در انجام مأموریت های جدید دانشگاه نیز مؤثر واقع شود.

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دو مسابقه دانش آموزشی در کشور خبر داد و اضافه کرد: جشنواره ملی اندیشه ورزی و جشنواره ملی اسباب بازی با رویکرد دست ورزی برگزار خواهد شد که مطلوبست پیش رویداد آن به صورت استانی انجام و برگزیدگان هر استان جهت برنامه نهایی معرفی شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060032

وب گردی

وب گردی