دوره رسانه‌نگاری در شبکه‌های اجتماعی

فراخوان ثبت‌نام دوره رسانه‌نگاری، ویژه علاقه‌مندان و فعالان شبکه‌های اجتماعی در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در راستای انجام رسالت خود برای تربیت و آموزش نیروی متعهد و متخصص رسانه‌ای، اقدام به برگزاری دوره رسانه‌نگاری در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

این دوره آموزشی با حضور استادان و پژوهشگران مطرح کشور در حوزه رسانه‌های اجتماعی برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان‌دوره معتبر اعطا خواهد شد.

در این دوره تکنیک‌های سوژه‌یابی در رسانه‌های اجتماعی، آشنایی با فضای سایبری، تولید محتوا و نگارش در توییتر، کپشن‌نویسی، لایو و استوری در اینستاگرام و یادداشت و خلاصه‌نویسی در تلگرام به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

مهارت‌های این دوره توسط استادانی همچون سیدپویان حسین‌پور (مدرس و کارشناس رسانه‌های اجتماعی)، مسعود فروغی (سردبیر روزنامه فرهیختگان)، علی رجبی (مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران)، حسن میثمی (پژوهشگر رسانه‌های اجتماعی) و محمدرضا جوان آراسته (نویسنده و فعال شبکه‌های اجتماعی) آموزش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۳۴۸۰۲۷ و آیدی تلگرامی IscaEdu@ (http://telegram.me/IscaEdu) ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060060

وب گردی

وب گردی