حزب ندای ایرانیان: با تمام توان در انتخابات شرکت می‌کنیم

اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کردند: انتقادها از روند برگزاری انتخابات کم نیست، ولی پشت‌کردن به صندوق‌های رأی محکوم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان روز گذشته (دوشنبه) با دستور بررسی انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ریاست مجید فراهانی و با حضور صادق خرازی دبیرکل حزب ندا و اعضای شورای مرکزی در دفتر حزب ندای ایرانیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعید نورمحمدی نماینده حزب ندای ایرانیان در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گزارش مبسوطی از مباحث مطرح‌شده در جلسه این شورا ارائه داد.

در ادامه جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان مطرح شد: انتقادها از روند برگزاری انتخابات کم نیست، ولی پشت کردن به صندوق‌های رأی از دید ما محکوم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهیم کرد. همان گونه که در بیانیه راهبردی حزب ندای ایرانیان تأکید کردیم، همچنان صندوق رأی را بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای اصلاحات می­‌دانیم و با صندوق رأی قهر نخواهیم کرد.

اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کردند: تشکیل مجلسی کارآمد، متخصص و سالم از منظر اقتصادی می­‌تواند به بهبود وضعیت کشور کمک کند. اولویت حزب ندای ایرانیان جلب مشارکت مردم، حمایت از کاندیداهای جوان، حزبی و متخصص خواهد بود. انتخابات عرصه حضور اصلاح‌طلبانه در صحنه است و نمی‌توان نسبت به تشکیل مجلس شورای اسلامی بی‌مسئولیت بود. انتخابات فرصت بزرگی برای گفت‌وگوی با مردم و ارایه برنامه‌ها است، مردم و احزاب سیاسی را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات می‌­کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060080

وب گردی

وب گردی