انتشار فراخوان وزارت نفت برای انتخاب سرمایه گذار با هدف توسعه پتروپالایشگاه‌ها

فراخوان وزارت نفت برای انتخاب سرمایه گذار با هدف توسعه پتروپالایشگاه ها با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در سایت این وزارتخانه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، فراخوان وزارت نفت برای انتخاب سرمایه گذار با هدف توسعه پتروپالایشگاه ها با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در سایت این وزارتخانه منتشر شد.

در این فراخوان آمده است: در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی، آئین نامه اجرایی قانون مزبور به شماره 138474/ت57038هـ مورخ 98/10/29 مصوب هیئت محترم وزیران و همچنین با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران از کلیه سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی که دارای توانایی فنی و مالی لازم هستند، دعوت به عمل می‌آورد تا با هدف ایجاد تأسیسات پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با ضریب پیچیدگی بالا در سواحل کشور (نواری در خشکی تا فاصله 20 کیلومتری از دریا) درخواست اولیه خود را براساس فرمت ارائه شده دراین تارنما تا پایان وقت اداری 98/12/17 به معاونت برنامه‌ریزی ارائه کنند.

به درخواست های اولیه که صرفا تا تاریخ مزبور بصورت کتبی و با امضای مقامات مجاز آنها، به ترتیب مقرر، به معاونت برنامه ریزی وزارت نفت ارائه شود، ترتیب اثر داده خواهد شد. لذا به درخواست های اولیه که پس از این تاریخ واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جزئیات این فراخوان از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060117

وب گردی

وب گردی