دیدار دانشگاهیان واحد بجنورد با خانواده جانبازان  و شهدای دفاع مقدس

هیئت‌رئیسه واحد بجنورد با حضور در منزل 4 شهید و جانباز 25 درصد با خانواده آن بزرگواران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بجنورد، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای هیئت‌رئیسه واحد بجنورد با چهار خانواده جانباز و شهید هشت سال دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

در این دیدار سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ادامه راه جان‌فشانی‌ها و صبر و بردباری شهدای والامقام را خواستار و شهادت را درجه خلوص و بندگی مدافعان و شهدای کشور اسلامی دانست.

مادر شهیدان ابراهیم و علیرضا رمضانی ضمن بیان خاطرات و صفات حسنه و برجسته فرزندان شهید خود گفت: امیدواریم جوانان این مرزوبوم بتوانند رهروی راه شهدا باشند و نگذارند خونی که برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شده پایمال شود.

در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد به‌پاس ایثارگری شهدای گران‌قدر، لوح سپاسی را به دلاور حسین زاده جانباز 25 درصد و مادران 4 شهید اهدا کرد.

دو برادر شهید ابراهیم رمضانی دانشجوی مهندسی برق در 21سالگی در محل سوسنگرد و علیرضا رمضانی در 15 سالگی در شلمچه- کربلای 5 شربت شهادت را نوشیدند و شهید محمدرضا رحیمی در سال 61 در 19 سالگی در محل چزابه و علی‌اکبر دلیمی در عملیات قدس 3 در منطقه ماووت عراق در 16 سالگی به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060140

وب گردی

وب گردی