حضور 1200 نفر در سومین دوره آزمون تعیین سطح مربیان «طرح سرباز ماهر»

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات گفت: آزمون تعیین سطح مربیان با حضور 1200 شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سومین دوره آزمون تعیین سطح مربیان در «طرح سرباز ماهر» امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه در دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات برگزار شد.

صادق عباسی شاهکوه، رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، در حاشیه این آزمون گفت: طرح سرباز ماهر فرصتی است برای سربازان تا بتوانند پس از پایان سربازی شغل بهتری انتخاب کنند.

وی افزود: به همین منظور ستادکل نیروهای مسلح قرارگاهی تشکیل داده است که تمام دستگاه‌های اجرایی در این طرح حضور داشته باشند که یکی از این دستگاه‌ها وزارت ارتباطات است.

عباسی شاهکوه تصریح کرد: در این طرح 14 مهارت برای اشتغال سربازان شناسایی شده است و پس از انتخاب مربیان، در محل خدمت سربازان آموزش را انجام می‌دهند.

وی افزود: امروز آزمون تعیین سطح مربیان با حضور 1200 شرکت کننده برگزار شد که 300 نفر از آنها در دانشکده پست و مخابرات و 900 نفر دیگر در مراکز 30 استان و با کمک ادارات کل ICT استانی در این آزمون شرکت کردند.

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: پس از تعیین سطح مربیان مصاحبه تخصصی، افرادی که بتوانند برای اشتغالزایی در آینده موثر باشند و کارآفرینی داشته باشند، مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060142

وب گردی

وب گردی