دوره های آموزشی «حیات طیبه» و «شهید شهریاری» ویژه فعالان فرهنگی برگزار شد

کارشناس آموزشی و مطالعاتی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه و شهید شهریاری ویژه دانشجویان و اساتید فعال سیاسی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قم، محمد علی رحمانی در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی تشکیلاتی «حیات طیبه» و« شهید شهریاری» ویژه دانشجویان تشکیلاتی و فعالان سیاسی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی قم بااعلام این خبر اظهار کرد: دوره های آموزشی تشکیلاتی با هدف ایجاد انگیزه و افزایش روحیه جهادی دانشجویان در عرصه های فرهنگی سیاسی اجتماعی دانشجویان در تمامی واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

کارشناس آموزشی و مطالعاتی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تشکیلاتی در دو بخش حیات طیبه و شهید شهریاری برای دانشجویان تشکیلاتی و فعالان سیاسی و فرهنگی دانشگاهها افزود: پویایی ذهن دانشجویان و آشنایی آنان با مسائل سیاسی و جریان شناسی و اندیشه های سیاسی مطابق با منویات مقام معظم رهبری از دیگر اهداف برگزاری دوره های تشکیلاتی در سطح واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با اشاره به تعبیرمقام معظم رهبری که فرمودند کار فرهنگی همانند اکسیژن است بیان کرد: امیدواریم برای دانشجویان در این فضای کنونی و شرایط خطیر بتوانیم افسران خوبی تربیت کنیم تا بتوانند مباحث مطرح شده در دوره های تشکیلاتی را در صحن دانشگاه به منصه ظهور برسانند.

محمد علی رحمانی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه از سال 96 آغاز شده است افزود: دوره های حیات طیبه از سال 97 به صورت اجتماع چهاراستان به میزبانی یک استان برگزار می شد که از سال 98 مقرر گردید درسراسراستان ها طرح حیات طیبه برگزار شود تا بتوانیم با حضور دانشجویان نخبه از تمامی واحد ها ی دانشگاهی سراسرکشور برگزار می شود.

وی از آمادگی کامل اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از فعالان فرهنگی سیاسی واحد های دانشگاهی سراسر کشور خبر داد و افزود: اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ازتشکل های دانشجویی پویا در تمام زمینه ها حمایت می کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه دوره آموزشی «شهید شهریاری» نیز ویژه اساتید از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: دوره شهید شهریاری با محوریت اساتید تشکیلاتی و فعالان سیاسی وفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می شود.

وی برگزاری دوره آموزشی شهید شهریاری ویژه اساتید را با هدف ارتقای سطح علمی اساتید وآشنایی اساتید باجریان شناسی سیاسی و تحولات سیاسی منطقه ومهارت های تشکیلاتی برشمرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی تشکل های فعال درسطح دانشگاه آزاد اسلامی و فعال شدن کار تشکیلاتی با تاکید مقام معظم رهبری در فعالیت موثر تشکل های دانشجویی و بویژه اساتید بتوانیم شاهد حضور بیشتر اساتید در صحنه باشیم.

کارشناس آموزشی و مطالعاتی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت :امیدواریم بتوانیم در قم تشکل های قوی داشته باشیم تا بتوانند برای تشکلها اساتید و دانشجویی در سراسر کشور الگو باشند و بی شک با حضوراساتید و دانشجویان خوب و توانمندی که در واحد قم وجود دارند بزودی این اتفاق خوب خواهد افتاد.

گفتنی است نخستین دوره آموزشی تشکیلاتی «حیات طیبه» و «شهید شهریاری» با حضور حجت الاسلام علیرضا مستشاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد قم، سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم،حیدرعلی جهانبخشی رئیس دبیرخانه هیات امناء استان قم و جمعی از اساتید،دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060153

وب گردی

وب گردی