مردم را باید به انتخابات امیدوار کرد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز گفت: جنبش انقلابی دانشجویی وظیفه دارد مردم را به انتخابات آینده امیدوار کند.

سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مولفه‌های مهم انتخاب برای مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در مجلس بعدی روی کار می‌آیند باید جوان باشند همچنین در کنار این ویژگی مهم داشتن تخصص و کارآمدی از دیگر عوامل مهم است.

وی در ادامه افزود: افرادی که در مجلس بعدی وکالت ملت را برعهد می‌گیرند باید در حوزه عدالت اجتماعی فعالیت داشته باشند. نماینده‌ای که در این شاخص‌ها قرار بگیرد مورد حمایت نیز قرار خواهد گرفت.

موسوی درباره شفافیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این مولفه یکی از معیارهای مهم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. شفافیت از ابتدای انقلاب برای مردم مهم بوده است اگر به سمت این مولفه مهم برویم عملکرد کارگزاران برای مردم شفاف خواهد شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی فرد نشان از خلوص او دارد. فردی چون شهید سلیمانی وقتی خلوص نیت داشت به فیض شهادت نائل آمد.

موسوی درباره عملکرد جنبش دانشجویی برای شفافیت فعالیت‌های نمایندگان مجلس گفت: جنبش انقلابی دانشجویی وظیفه دارد مردم را به انتخابات آینده امیدوار کند و آن‌ها را از بن بست فکری بیرون آورد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز اظهار کرد: دانشجو اگر موذن بماند، شاخص‌های انقلابی‌گری را برای دانشگاه تبیین کند و مردم را به سمت خود بکشاند بزرگترین وظیفه خود را انجام داده است.

وی درباره لیستی رأی دادن مردم در انتخابات پیش رو گفت: اعتقاد داریم باید لیستی رأی داد اما در این لیست باید افراد درست کاری حضور داشته باشند. برخی لیست خود را در نظر دارند و برای آن تبلیغات می‌کنند. برخی وقتی لیستی میدهند به دنبال راهی کردن افراد هم طیف خود هستند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1060159

وب گردی

وب گردی