ارائه خدمات بخش اسکوپی و کلونوسکوپی برای کارکنان دانشگاه آزاد/ بخش دیالیز با ۲۲ تخت آماده بهره برداری است

رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه افتتاح این بیمارستان، مهم‌ترین دستاوردها و فعالیت‌های این مرکز درمانی در سال۹۸ را تشریح کرد.

حمیدرضا غلامرضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تجهیزات بیمارستان فرهیختگان گفت: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی به مساحت 46.249 مترمربع و زیربنای 43 هزار مترمربع و همچنین یکی از مجهزترین بیمارستان های تهران است که در شرف بهره برداری است. بیمارستان فرهیختگان در 10 طبقه بنا شده است و دارای 142 اتاق بستری و تعداد 375 تخت مصوب است که در فاز اول آن تعداد 200 تخت بهره ­برداری شد.

به گفته او جذب نیروی انسانی حرفه‌ای درمانی در حوزه پرستاری و نیروی متخصص پزشکی امسال آغاز شد.
رئیس بیمارستان فرهیختگان اظهار کرد: اخذ موافت اصولی بخش پیوند کلیه برای این بیمارستان در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار انجام شد که انشاالله بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین موافقت وزارت بهداشت با ایجاد و توسعه بخش‌های دیگر ازقبیل ای سی یو، جراحی بخش شیمی درمانی فوق تخصصی پیوند کلیه و ... از دیگر از دیگر اقدامات سال ۹۸ است.

غلامرضایی با بیان این که تاکنون وزارت بهداشت با ایجاد 375 تخت در بیمارستان فرهیختگان موافقت کرده است اضافه کرد: 5329 تصویربرداری، 685 پاتولوژی و 680 اسکوپی نیز در سال 98 انجام شده است. امسال همچنین 6455 مراجعه داشتیم که از این تعداد 595 نفر تحت نظر اورژانس قرار گرفته و همچنین 2070 بستری شدند.

او ادامه داد: امسال 1136 عمل جراحی، 29 زایمان طبیعی، 18252داروخانه بستری و 12387داروخانه سرپایی داشتیم.

به گفته او بیمارستان فرهیختگان با تمام بیمه‌های پایه تامین اجتماعی سلامت و نیروهای مسلح و بیست و یک بیمه تکمیلی طرف قرارداد است.

رئیس بیمارستان فرهیختگان توضیح داد: بخش دیالیز با 22 تخت و بخش سی تی اسکن تجهیز و آماده سازی شده و مرکز پایش سلامت نیز آماده بهره برداری است. مجوز بهره برداری هر سه نیز از وزارت بهداشت اخذ شده است.

او در خصوص ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ویزیت سرپایی تمام کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های آنها در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان با ارایه دفترچه بیمه بصورت رایگان و بدون دریافت فرانشیز بدون محدودیت انجام میشود.
غلامرضایی با تاکید بر اینکه خدمات بخش اسکوپی و کلونوسکوپی برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که عضو بیمه تکمیلی باشند بدون دریافت فرانشیر و بدون پرداخت از طرف کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قابل انجام است تصریح کرد: در خصوص سایر خدمات که در بیمارستان ارائه میشود تا حد امکان و بر اساس مجوزهای صادره معاونت پزشکی دانشگاه مساعدت لازم در تخفیفات ارائه میشود.

او در پایان تاکید کرد: از مهمترین ویژگی‌های فعلی بیمارستان وجود پزشکان متخصص جراحی، اطفال، زنان، داخلی و طب اورژانس به صورت بیست و چهار ساعت و مقیم در بیمارستان است که مراجعین در هر ساعت از شبانه روزی به متخصصین دسترسی دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060195

وب گردی

وب گردی