iOS 13.4 Beta منتشر شد

iOS 13.4 Beta منتشر شد که با استفاده از این بروزرسانی آیفون به کلید ماشین تبدیل می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل بروزرسانی iOS 13.3 را در ابتدای ماه دسامبر منتشر کرد و بعد از آن در تاریخ 13 ژانویه پس از نزدیک به یک ماه آزمایش iOS 13.3.1 را منتشر کرد. پس از یک هفته، نسخه iOS 13.4 Beta این بار برای توسعه دهندگان ارائه شد.

قبل از اینکه در مورد نوآوری هایی که در اولین نسخه آزمایشی iOS 13.4 برجسته هستند صحبت کنیم ، یادآور می شویم که اولین نسخه بتا سیستم عامل های iPadOS 13.4 ، macOS 10.15.4 ، tvOS 13.4 و watchOS 6.2 نیز منتشر شدند.

CarKey API وارد عرصه شدند

یکی از بزرگترین تغییراتی که توسط بروزرسانی ایجاد شده ، حذف تمایز خرید برنامه برای iOS و macOS است. به عبارت دیگر ، شما می توانید برنامه های کاربردی را در فروشگاه App برای سیستم عامل های macOS و iOS را به طور هم زمان خریداری کنید.

دکمه های پاسخ و حذف در برنامه پست الکترونیکی از هم فاصله گرفته اند. از زمان عرضه iOS 13 ، برخی از کاربران ابراز کرده اند که به جای پاسخ دادن به ایمیل ، آنها را به طور تصادفی حذف کرده اند.

ویژگی iCloud Drive Folder Sharing که پیش بینی می شد با iOS 13 به این سیستم عامل اضافه شود و تا سال 2020 به تعویق افتاده بود ، سرانجام منتشر شد. تغییرات کوچکی در برنامه تلویزیون مانند اضافه کردن اشتراک خانواده به برگه کتابخانه ایجاد شده است.

ویژگی CarKey که امکان استفاده از آیفون و اپل واچ به عنوان کلید ماشین در وسایل نقلیه با پشتیبانی NFC را فراهم می کند ، با این نسخه عرضه شده است. اپل به همکاری خود با سازندگان مختلف اتومبیل در مورد CarKey ادامه می دهد.

به همراه ویژگی CarPlay،سیستم ناوبری شخص ثالث نیز عرضه شده است. علاوه بر این، 9 اموجی جدید در iOS 13.4 در دسترس کاربران خواهد بود. IOS 13.4 باید منتشر شود تا همه این ویژگی ها در دسترس همه قرار گیرد.

در حالی که توسعه دهندگان می توانند قبل از انتشار رسمی استفاده از نسخه Beta آنها را آغاز کنند ، ما آن را به کاربران عادی توصیه نمیکنیم. زیرا خطا در نسخههای بتا می تواند باعث ایجاد مشکل در استفاده روزانه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060204

وب گردی

وب گردی