اصرار OnePlus برای مخفی کردن دوربین

OnePlus همچنان سعی در مخفی کردن دوربین گوشی های تولیدی خود را دارد که در اینجا می توانید طراحی های جدید این شرکت را ببینید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، OnePlus که بیشتر با گوشی‌های پرچمدار خود شناخته می‌شود ، در حال کار بر روی پرچمدار جدید خود OnePlus 8 است و همزمان در حال دریافت ثبت اختراع برای طراحی جدید است. OnePlus Concept One با دوربین مخفی خود در CES 2020 توجه ها را به خود جلب کرده بود.

به لطف شیشه elektrokromik که در دوربین قرار داده شده است، در هنگام عدم استفاده از دوربین ، شیشه تاریک‌تر می‌شود ، در نتیجه تصویری به وجود می آید که گویی دوربین در دسترس نیست. این تلفن هنوز در مرحله طراحی مفهومی است ، اما OnePlus حق ثبت اختراع مشابهی را نیز دریافت کرده است.

OnePlus ممکن است با دوربین درپوش دار عرضه شود

وقتی تصاویر ثبت اختراع شده را در پایگاه داده طراحی جهانی WIPO بررسی می کنیم‌، یک دوربین دایره ای شبیه همانند گوشی OnePlus 7T می بینیم. با این حال ، در این طراحی مفهومی به جای شیشه elektrokromik یک درپوش با قابلیت چرخش می بینیم.

هنوز مشخص نیست که آیا این پوشش به صورت خودکار یا دستی باز یا بسته خواهد شد. در صورت نیاز به باز کردن دستی ، کاربران آن را دوست نخواهند داشت. تلاش برای باز کردن پوشش برای عکسبرداری ممکن است باعث از بین رفتن قاب شود.

جزئیات دیگری که این ثبت اختراع را قابل توجه می کند این است، عدم وجود مکانیسم و جایگاه مخصوص دوربین که نشان می دهد OnePlus در حال آماده سازی برای دوربین زیر صفحه است.

البته داشتن حق ثبت اختراع به این معنی نیست که یک تلفن با این طراحی به دست کاربران خواهد رسید . این OnePlus است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060211

وب گردی

وب گردی