ثبت‌نام مسابقه هوش مصنوعی پیش‌بینی نتایج انتخابات مجلس در حوزه تهران

مسابقه هوش مصنوعی پیش‌بینی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این مسابقه با هدف پیش‌بینی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

از آنجا که شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره انسان‌ها دارند، تحلیل اطلاعاتی که در این شبکه‌ها در حال انتشار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از اهداف این مسابقه به کارگیری و تحلیل این اطلاعات برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران است.

در این مسابقه انتظار می‌رود شرکت کنندگان الگوریتم یا مدلی را ارائه کنند و با تحلیل داده‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، افرادی را که شانس موفقیت بیشتری دارند شناسایی کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از هر روش و ایده‌ای که در حوزه یادگیری ماشین و پردازش زبان‌های طبیعی قرار می‌گیرد استفاده کنند.

مهلت ثبت‌نام در مسابقه ۲۳ بهمن ماه و مهلت ارسال نتیجه پیش‌بینی دوم اسفند ۹۸ است. همچنین در مراسمی در تاریخ ۱۰ اسفندماه در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی نفرات برتر معرفی و جوایزی به آنها اعطا می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت predicomp.ictrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۱۱ مهندس سبزعلیان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060219

وب گردی

وب گردی