بیانیه گام دوم انقلاب به واحدهای دانشگاهی اضافه می‌شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان یکی از رئوس درس وصایای امام خمینی(ره) در کلاس‌های درس خبر داد.

سیدمحمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اولین سالگرد ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در نظام آموزش عالی هم از لحاظ محتوایی و نیز از منظر تشکیلاتی ساختاری پیشگام و پیش‌رو در پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب نیز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز کرده و به عنوان یک نهاد فراسازمانی در مجموعه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کند و در راستای تبیین و تحقق هر قسمت از بیانیه که نیاز باشد امور را راهبری و مدیریت می‌کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت دبیرخانه‌های بیش از 60 درصد استان‌های کشور شروع شده است، ادامه داد: مقدمه همه اقدامات تبیین بیانیه است که اکنون مقوله تبیین در اقشار دانشجویی، کارمندی و اساتید محقق شده است.

هاشمی با اشاره به مصوبات آخرین جلسه اعضای دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان کرد: در آخرین تصمیم‌گیری این جلسه مصوب شد تا بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان یکی از رئوس سرفصل‌های درس اندیشه‌ها و وصایای امام خمینی(ره) در کلاس‌های درس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شود.

وی تصریح کرد: بخشی از اقدامات اجرایی و عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اکنون در دبیرخانه راهبردی آغاز شده و کتاب درسی بیانیه گام دوم(ویژه دانشجویان) به‌زودی آماده می‌شود. اساتید گروه معارف و گروه‌های مرتبط با شرکت در دوره‌های توانمندسازی، صورت‌های کاربردی بیانیه گام دوم را به کلاس‌های درس خواهند برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060241

وب گردی

وب گردی