معامله قرن بستری برای نابودی زودرس اسرائیل است

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: معامله قرن به فضل الهی و با بصیرت ملت‌های منطقه منتج به شکست است و این معامله بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل خواهد بود.

میلاد عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به معامله آمریکایی – اسرائیلی قرن اظهار کرد: طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات ‌متحده آمریکا محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی و تیم مشاوره‌ای وی بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت مانع از پیاده‌سازی معامله قرن است، گفت: آمریکا برای اجرایی کردن طرح معامله قرن بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی در جهان و منطقه را فراهم می‌کند. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اجرای معامله قرن چه اقدامی خواهد بود. ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی توسط آمریکا و اسرائیل بستر و زمینه لازم برای اجرای معامله قرن را فراهم کرده است.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی در تنگ کردن حلقه محاصره محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اقدامات قابل توجهی ترتیب داده بود، گفت: یکی از پیش شرط های مهم و اساسی ترامپ برای رونمایی و اجرای طرح معامله قرن، حذف حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره بین‌المللی و محور مقاومت و محبوب جهان اسلام بود، تا این طرح را بدون دردسر و به راحتی پیش ببرد.

وی با تاکید بر وجود روحیه مقاومت در برابر ظالم و استکبار در میان مسلمانان عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا در این برهه از تاریخ نیز دچار اشتباه محاسباتی شده است، چرا که روحیه مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت‌های منطقه دمیده شده و ملت‌های منطقه بیش از پیش آگاه به سیاست های خباثت آلود آمریکا شدند و از این رهیافت درس های فراوانی را فرا گرفته‌اند.

عبدی اضافه کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، رژیمی نامشروع است که با نقض قوانین بین‌المللی و آواره کردن ملت فلسطین از سرزمین مادری‌شان جای به زور برای خورد در منطقه باز کرده که البته این جایگاه بسیار سست و شکننده است.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان معامله قرن را خیانت در حق مسلمانان دانست و گفت: معامله قرن طرحی شوم برای سلطه و امنیت اسرائیل در منطقه و منزوی کردن فلسطین است. تا مردم فلسطین را از آرمان ها و آمال خود مایوس کنند. معامله قرن در اصل خیانت قرن در حق مسلمانان است و در مقابل این طرح باید کشورهای اسلامی در قالب امت واحد صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: معامله قرن به فضل الهی و با بصیرت ملت‌های منطقه منتج به شکست است و این معامله بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل خواهد بود.

به گفته عبدی، در حال حاضر که آمریکا و اسرائیل با کمک و همراهی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس قصد توطئه علیه مردم فلسطین و امت واحده اسلامی را دارند، بیش از هر زمان دیگری کشورهای اسلامی باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طرح معامله قرن را که مرده به دنیا آمده است به شدت محکوم می‌کند و به مردم فلسطین و سایر ملت های آزاده جهان نوید می‌دهد که محور مقاومت از حمایت‌های خود تا آزادی سازی قدس شریف دست برنخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060246

وب گردی

وب گردی