اتومبیل ضد ویروس کرونا به بازار می آید

ویروس کرونا که تاکنون باعث مرگ بیش از 500 نفر در سراسر جهان شده است منجر به ساخت و توسعه اتومبیل ضد ویروس کرونا از سوی جیلی خودروساز چینی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، وضعیت هشدار در سراسر جهان در برابر ویروس Corona ادامه دارد. Geely خودرو ساز چینی که مقر آن در Hangzhou واقع شده و Lotus ، Proton و بسیاری از مارک های دیگر به ویژه Volvo را در زیر مجموعه خود دارد، قدمی خوشحال کننده و غافلگیرکننده در رابطه با ویروس کرونا برداشته است.

جیلی برای مقابله با کرونا، اتومبیل ایمن تولید می کند

در بیانیه گروه Geely بیان شده است که 53 میلیون دلار برای تهیه ابزاری برای تصفیه کردن هوا و فیلتر کردن ویروس ها اختصاص داده شده است. در این بیانیه اظهار شده است که به لطف مطالعات آغاز شده در حوزه مبارزه با ویروس کرونا، ابزارهای سالم تری به کاربران معرفی میشود.

جیلی تأکید کرده است که شبکههای تحقیق و توسعه جهانی این شرکت در اروپا ، ایالات متحده و چین با هم همکاری خواهند کرد تا مواد جدید پایدار با خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی را که می توان در سیستم های تهویه مطبوع در وسایل نقلیه به کاربرد، توسعه دهند.

«کنگویی» ، رئیس و مدیرعامل گروه Geely Auto Group با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز بیماری های همه گیر باید اقدامات طولانی مدت توسط همه اقشار جامعه انجام شود ، اظهار داشت: «اتومبیل امروز خانه دوم مردم است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1060259

وب گردی

وب گردی