یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی رونمایی شد

یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با حضور سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم و رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: امروز گرد هم آمدیم که اثری ارزشمند با یاد و نام خاطره شهدا را رونمایی کنیم.

وی افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی، تصمیم گرفتیم که این یادمان را هم‌زمان با یوم الله دهه فجر و چهلم شهید سلیمانی رونمایی کنیم.

ابطحی ادامه داد: واحد علوم پزشکی بعد از حضور هیات امنای جدید در دانشگاه آزاد و با دستور دکتر ولایتی، آغاز به کار کرد که هم اکنون با ۸ دانشکده و ۲۲ هزار دانشجو درحال فعالیت است؛ دانشجویان این واحد بسیار متقی و تلاشگر در تمامی زمینه ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: خلوص دانشجویان بسیجی و کانون های دانشجویی واحد علوم پزشکی باعث شد که فعالیت های خوبی در زمینه های فرهنگی و معرفتی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم فرآیند بقعه سازی شهدا در واحد علوم پزشکی، زمینه ساز گسترش این اقدام در تمام دانشگاه‌های کشور شود و تمام دانشگاه ها متعهد به اصول اسلام و انقلاب باشند.

ابطحی خاطرنشان کرد: اولین هدیه این بقعه متبرکه شهدا در واحد علوم پزشکی، پرچم گنبد حضرت معصومه(س) است که موجب متبرک شدن فضای دانشگاه خواهد شد.

در پایان مراسم یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران رونمایی شد که این یادمان توسط محمد صالح کوثری دانشجوی رشته معماری دانشگاه یزد طراحی شده است‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060294

وب گردی

وب گردی