پشتیبانی از ولایت فقیه آرمان اصلی حاج قاسم سلیمانی بود

آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: حفظ نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه، آرمان اصلی حاج قاسم سلیمانی بود و ما هم وظیفه داریم تا پای جان از ولایت و نظام دفاع کنیم و پشتیبان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صبح امروز در مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم و رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: مطالعه تاریخ یکی از ملزومات مهمی است که در راستای شناخت موضوعات و مسائل مختلف اهمیت پیدا می کند.

وی افزود: مطالعه تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی سبب می شود شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی را به خوبی بشناسیم و هدف اصلی آن ها را درک کنیم.

آقامیری ادامه داد: صرفا برگزاری مراسم و یادمان برای حرکت در شهدا کافی نیست؛ چرا که شهدا جان خود را از دست دادند تا ما در آرامش و امنیت زندگی و تحصیل کنیم. به همین دلیل وظیفه ما این است که در قبال فداکاری شهدا، مبانی فکری شهدا را بشناسیم و به آن ها عمل کنیم.

وی گفت: حفظ نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه، آرمان اصلی حاج قاسم سلیمانی بود و لذا ماهم وظیفه داریم تا پای جان از ولایت و نظام دفاع کنیم و پشتیبان آن باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: امروز توصیه سردار سلیمانی به دانشجویان و مسئولان، توسعه و افزایش قدرت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی است و لذا باید برای حفظ اقتدار و عظمت مردم در حوزه های مختلف از جمله نظامی و علمی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060296

وب گردی

وب گردی