برای ادامه‌دادن راه شهدا باید در زمینه‌های علمی و نظامی ثابت‌قدم باشیم

فرزند شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی در مراسم رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: اگر می خواهیم این مسیر را ادامه دهیم، باید در زمینه‌های علمی و نظامی ثابت قدم، پرقدرت و تلاشگر باشیم که البته لازمه اصلی آن، خودسازی و انجام عمل صالح است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، وهب همدانی فرزند شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی، صبح امروز در مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم و رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: این که امروز گردهم آمدیم و نسل اول انقلاب، در کنار نسل دوم و سوم قرار گرفته، دارای پیام های زیادی است؛ چرا که شهید وحدت آفرین است و معنای اصلی شکرگزاری به سوی خداست.

وی افزود: شهید همدانی در وصیت‌نامه خود نسبت به داشتن ولایت امیرالمومنین(ع)، بودن در کنار شهدا و خانواده شهدا و زیستن در جمهوری اسلامی شکرگزاری می کند. امروز نتیجه زحمات شهدا به نسل جوان رسیده و باید با همان قدرت جوانان اول انقلاب، وارد میدان شوند.

همدانی ادامه داد: انتظار شهدا از نسل جوان این است که تا پای جان در مسیر انقلاب ثابت قدم باشند و تمامی تلاش خود را برای گسترش آرمان های انقلاب به کار گیرند‌.

فرزند شهید حسین همدانی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که بیشتر از نسل جوان هستند، همگی دارای یک هدف مشخص بودند که در نهایت برای رسیدن به اهداف خود به شهادت رسیدند. ما باید همان مسیری که شهدا طی کرده اند را ادامه دهیم و با انجام عمل صالح، در این راستا رشد کنیم.

وی در پایان گفت: امروز شهدا پرچم انقلاب را به دست جوانان سپرده اند؛ اگر می خواهیم این مسیر را ادامه دهیم، باید در زمینه های علمی و نظامی ثابت قدم، پرقدرت و تلاشگر باشیم که البته لازمه اصلی آن، خودسازی و انجام عمل صالح است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060307

وب گردی

وب گردی