الویری رئیس شورای عالی استان‌ها نیست

نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: در حال حاضر 74 نفر از اعضای شورای عالی استان‌ها فهمیده‌اند که رئیس شورای عالی استان‌ها آقای الویری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا فیروز رنجبر نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها، درباره انتخابات غیرقانونی هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: نزدیک به 2 ماه از این اتفاق می‌گذرد و هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها به صورت انفعالی عمل می‌کند و غیرقانونی بودن این هیأت و این انتخابات برای اعضا کاملا شفاف و مشخص شده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر الویری رئیس شورای عالی استان‌ها نیست گفت: 74 نفر متوجه این موضوع شده‌اند ولی فردی که در انتخابات غیرقانونی رای آورده هنوز این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه نشده است.

نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: جلسات شورای عالی استان‌ها در حال حاضر فقط صرف هزینه و سرگرمی شده است و وقت و زمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیهوده هدر می‌دهیم و با این رویه راه به جایی نخواهیم برد.

فیروز رنجبر گفت: در حال حاضر انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها به هیأت حل اختلاف کشیده شده است و قرار بود این موضوع در جلسات هم‌اندیشی شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار بگیرد که متأسفانه جلسه آن برگزار نشد و به وقت دیگری موکول کردند و فکر نمی‌کنم این موضوع در شأن اعضای شورای عالی استان‌ها باشد.

وی گفت: ‌این همه هزینه می‌شود تا اعضای شورای عالی استان‌ها از اقصاء نقاط کشور در اجلاس حضور پیدا کنند و این جلسات خروجی ندارد.

نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: ما خواستار برگزاری مجدد انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها هستیم و این انتخابات هم زمان زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌گیرد و با دعوت از نماینده وزارت کشور و ناظر می‌توان در یک اجلاس این انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجددا برگزار کرد و به صورت قانونی موارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش برد.

فیروز بخت تأکید کرد: بنده در انتخابات گذشته هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها به آقای الویری رای دادم ولی خواهان برگزاری مجدد این انتخابات هستم؛ چراکه باید همه چیز شفاف و قانونی باشد و از وزارت کشور هم درخواست می‌کنم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از این بلاتکلیفی موجود خارج کنند.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1060319

وب گردی

وب گردی