۵۵ درصد سهم بازار اینترنت ثابت متعلق به شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ۵۵ درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران علاوه بر تامین پهنای باند لازم و همکاری با سایر اپراتورها در حوزه‌های ثابت و سیار، حدود ۵۵ درصد از بازار اینترنت باند پهن ثابت را در کشور در اختیار دارد و در تلاش هستیم با افزایش کیفیت خدمات مشتری محور، این سهم بازار را افزایش دهیم.

صدری افزود: در استان‌های خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، آذربایجان غربی و اصفهان سهم بازار باند پهن مخابرات با فعالیت‌های انجام شده به بیش از ۷۵ درصد کل سهم بازار بالغ شده است و در مناطق دیگر نیز نسبت به دوره‌های گذشته با افزایش سهم بازار نسبت به میانگین سال گذشته مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: این شرکت با تلاش کارکنان در مناطقی که صرفه اقتصادی چندانی برای مخابرات وجود ندارد، خدمات خود را ارائه می‌دهد و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را بر مبنای خدمت رسانی متوازن و یکپارچه در اقصی نقاط کشور به تمام هموطنان تعریف کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060320

وب گردی

وب گردی