کارگاه نماز و سلامت معنوی در واحد خوراسگان برگزار شد

کارگاه نماز و سلامت معنوی با هدف آشنایی بیشتر با شیوه های جذب به این فریضه مهم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، محمودرضا احسانی مسئول اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: این کارگاه که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت و همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی در تالار شهید مطهری دانشگاه برگزار شد، با استقبال و شرکت چشمگیر همکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان روبرو شد.

احسانی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان، در خصوص برکات و نتایج اقامه نماز جماعت و اول وقت به ایراد سخنرانی پرداخته و با اشاره به آیات و روایات از قرآن مجید و ائمه اطهار، رسیدن به آرامش و یقین در این دنیا و رضایت خداوند و عاقبت بخیری را از برکات نماز اول وقت بیان داشتند.

دبیر ستاد اقامه نماز واحد اصفهان یادآور شد: بررسی آثار و نتایج نماز در ارتقای بهداشت روان و افزایش سلامت معنوی خانواده، اهمیت نماز و راه‌های گسترش آن، نقش سلامت معنوی بر بهداشت روانی انسان و رابطه معنوی انسان با پروردگار در طول نماز از دیگر مباحث مطروحه در این کارگاه آموزشی بود.

گفتنی است در پایان این دوره، تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای عملی و تجربی تشویقی توسط شرکت کنندگان به اقامه نماز در دانشگاه و دعوت فرزندان به نماز در خانه و همچنین بازتاب نماز در زندگی فردی و اجتماعی، از جذاب ترین برنامه های اجرایی کارگاه بود که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060381

وب گردی

وب گردی