تداوم بارش باران و برف و وزش باد در برخی از جاده ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران و وزش باد درمحور های 7 استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در بیستمین روز از بهمن ماه تشریح کرد و گفت:بارش برف در اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محورهای اسالم-خلخال،پونل-خلخال،آستارا-اردبیل گردنه حیران در استان گیلان و محور همدان-سنندج و گردنه همه کسی در استان همدان ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان ایلام بارانی است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استان لرستان وزش باد شدید گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به برف گیر بودن برخی از جاده ها گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مراغه-هشترود،سراب-اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محورخلخال-اسالم در استان اردبیل، محورهای زنجان-طارم،زنجان-دندی در استان زنجان و محورهای سردشت-مهاباد،مهاباد-بوکان در استان آذربایجان غربی را دارند باید حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و مجهز به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی باشند.

وی به ترافیک جاده ها نیز اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران(محدوده پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060422

وب گردی

وب گردی