تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و معاونت علمی در حوزه توسعه فناوری نانو

تفاهم‌­نامه همکاری میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای اهداف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سند ده ساله توسعه فناوری نانو، تفاهم ­­­­نامه همکاری میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف تقویت شایستگی­ ­های حرفه ای پژوهشگران و نخبگان کشور در حوزه فناوری نانو، ایجاد و توسعه مشاغل و حرفه­ های مرتبط با فناوری نانو برای پژوهشگران و نخبگان جامعه، بسترسازی حضور کشور در بازارهای داخلی و بین المللی با پرورش و توانمندسازی پژوهشگران و نخبگان جامعه در حوزه فناوری نانو ، هدایت طرح های پژوهشی در راستای رشد توانایی های پژوهشگران و نخبگان جامعه در حوزه فناوری نانو و طراحی مسابقات ملی و بین المللی مرتبط با موضوع­ ­های روز جهانی برای پژوهشگران و نخبگان در حوزه فناوری نانو به امضای فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه به نمایندگی از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و عماد احمدوند مدیرگروه ترویج و فرهنگ­سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به نمایندگی از ستاد نانو رسید.

رزازی در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: از آنجا که زمینه کار باشگاه، مسابقات علمی، انجمن های علمی، توانمندسازی دانشجویی و طرح­ ­های دانشجویی است، سعی ما براین است که از طریق طرح ها و مسابقات دانشجویی و دانش آموزی اعضای باشگاه را توانمند کنیم.

همچنین احمدوند در سخنانی افزود: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دارای برنامه های دانش آموزی نظیر المپیاد، شبکه آزمایشگاهی توانا و طرح ­های ویژه دانش آموزان و برنامه­ های دانشجویی از قبیل مسابقه ملی فناوری نانو و توسعه کانون باشگاه نانو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060431

وب گردی

وب گردی