میزگرد بررسی برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای مجلس همدان برگزار می شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در راستای آگاهی بخشی دانشجویان و دانشگاهیان، جلسات بررسی نظرات و دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، علیرضا فرهادی شناسایی نامزدهای اصلح موجود در میان دانشگاهیان را هدف اصلی این میزگردها بیان کرد و افزود: فعالین دانشجویی و دانشگاهی با شرکت در این برنامه‌ها می توانند انتخابی شایسته داشته و نامزدهای اصلح موجود را برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص ایجاد دولت جوان انقلابی و کارآمد و شفافیت نقطه نظرات کاندیداها، ابراز داشت: در راستای تصمیمات این جلسه، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میزگردهایی در راستای بررسی نظرات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برگزار می کند.

فرهادی با اشاره به اینکه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاهی با شرکت در این میزگرد می‌توانند نامزد اصلح خود را بهتر شناسایی و انتخاب کنند افزود: طی فراخوانی از نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس دعوت می‌شود برای ارائه برنامه‌های مدون خود در این میزگرد شرکت کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بازه ی زمانی که تمامی نامزدها با هر سلیقه ی و مشی سیاسی می توانند در این میزگردها حضور داشته باشند را از 23 بهمن‌ماه تا پایان این ماه اعلام و اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی در هر ائتلاف می‌توانند در راستای ایجاد شفافیت و پرسش و پاسخ دانشجویی در این میزگرد حضور داشته باشند و هدف اصلی این اقدام، پرسش و پاسخ در تشکل‌های دانشجویی است و هیچ نوع تبلیغی برای هیچ یک از نامزدها صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد هدف نهایی ما ایجاد یک دولت انقلابی با محوریت جوان‌گرایی در آینده است به طوری که در راستای حل مشکلات جوانان گامی راسخ برداشته شود.

کد خبر: 1060446

وب گردی

وب گردی