ولایتی ارتحال «آیت الله طبرسی» را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در پیامی ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی، ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت مجتهد عالیقدر، عالم مجاهد و فرزانه و نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران جناب آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی (ره) موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

ایشان در دوره های مختلف قبل و پس از پیروزی انقلاب، همواره یار امام و رهبری بودند و نقش موثری در مبارزه بر علیه رژیم ستمشاهی ایفا نمودند و به عنوان عالمی برجسته و متواضع و معلم اخلاق، در میان مردم شریف و بزرگ مازندران دارای جایگاه بسیار ارزشمند، محبوب و تاثیرگذاری بود که همواره یاد و نام ایشان در اذهان به نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

آیت الله طبرسی در راه توسعه و ترویج معارف دینی و اسلامی، معرفی فرهنگ بلند قرآن واهل بیت (ع) و تربیت شاگردان و طلاب تلاش وافری داشته و در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت های مختلف همچون نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران، امام جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان‌ رهبری، منشا اقدامات و برکات ماندگاری بوده اند.

ارتحال این عالم مجاهد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مردم شریف و بزرگ مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت معظم تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان‌ صبر و اجر مسئلت می‌ نمایم.

علی اکبر ولایتی

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل

کد خبر: 1060462

وب گردی

وب گردی