خون پاک شهدا باعث شد به استقلال و عزت دست پیدا کنیم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مراسم تقدیر از کارمندان بازنشسته گفت: خون پاک شهدا باعث شده که امروز به استقلال و عزت دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ظهر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی که در سالن غدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: موضوع نور در آیات قرآن کریم، یکی از مسائل مهم و فراگیر است که اساس آفرینش محسوب می شود.

وی افزود: خداوند کسانی را که تحت ولایت خدا قرار می گیرند را نور و کسانی تحت ولایت طاغوت قرار می گیرند را ظلمت معرفی می کند؛ درواقع روزی که انسان ها به سمت خدایی شدن حرکت می کنند، روزی مقدس است.

رجالی تهرانی ادامه داد: هنگامی که انسان ها به سمت نور می روند، به تعبیر خداوند یوم الله نامیده می شوند چرا که این روزها در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار است. قطع به یقین پیروزی انقلاب و دهه فجر، ایام الله محسوب میشوند چرا که مردم توانستند به استقلال و آزادی دست پیدا کنند و به سمت خدا حرکت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پایان گفت: خون پاک شهدا باعث شده که امروز به استقلال و عزت دست پیدا کنیم؛ به طوری که اگر دشمن تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد، باید منتظر سیلی سخت و انتقام باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060497

وب گردی

وب گردی