۲۲ بهمن مترو  رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: خدمات مترو ۲۲ بهمن رایگان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فرنوش نوبخت درباره تمهیدات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مراسم راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن در پایتخت گفت: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده، جابه‌جایی شهروندان و مسافران برای حضور در این مراسم به صورت رایگان از طریق شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است، افزود: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، برای بازگشت راهپیمایان به مقاصد اولیه خود به صورت رایگان انجام می‌شود.

نوبخت ادامه داد: فعالیت خطوط هفتگانه مترو بامداد روز سه شنبه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های خطوط ۲، ۳، ۴ و ۷ در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است، به همین خاطر شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اقدام‌های ویژه‌ای را برای خدمات رسانی در این روز در نظر گرفته که کاهش فاصله حرکت قطارها یکی از آنهاست.

وی افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه خدمات رسانی در تمامی خطوط با حداقل سرفاصله حرکت قطارها انجام می‌شود، علاوه بر اینکه در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده نیز وجود دارد.

نوبخت گفت: طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن در ایستگاه مترو میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم تعطیل و مسافرگیری انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060523

وب گردی

وب گردی