اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» در 8 نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان راهپیمایان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و بنابر اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح برنامه «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» گفت: ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با استقرار در ۶ نقطه و استقرار دو دستگاه اتوبوس به منظور فعالیت‌های فرهنگی از پل کالج تا دانشگاه شریف به ارائه فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

وی محل استقرار ایستگاه‌های فرهنگی فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما را در خیابان انقلاب اسلامی قبل از چهارراه ولیعصر، نبش خیابان فلسطین، نبش خیابان ۱۶ آذر، در میدان انقلاب، ضلع شمال غربی میدان و در ادامه مسیر، ابتدای خیابان استاد معین و روبروی دانشگاه شریف عنوان کرد و افزود: دو دستگاه اتوبوس با ارائه برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در خیابان کارگر شمالی و جنوبی مستقر می‌شوند و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنند.

فاطمیان‌پور با بیان اینکه توجه به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تمامی برنامه‌های این فرهنگ‌سرا با شعار #منسلیمانیام اجرا می‌شود،گفت: بخش ویژه‌ای در تمامی ایستگاه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما به شهید سردار سلیمانی اختصاص یافته و راهپیمایان می‌توانند در کنار تصویر سردار، عکس یادگاری بگیرند. توزیع سربند با شعار «من سلیمانی‌ام» در چهار نقطه از فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا صورت می‌گیرد. همچنین سردیس شهید سردار سلیمانی در ایستگاه نخست این فرهنگ‌سرا ساخته می‌شود و طراحی نماد وحدت ملی با شعار من سلیمانی‌ام در میدان انقلاب به اجرا در می‌آید.

وی افزود: حضور شخصیت‌هایی با پوشش و ظاهر مردمان سال ۵۷ بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ماست که در جایگاه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه خیابان ۱۶ آذر حاضر می‌شوند. اجرای برنامه‌های متنوع همچون سرود، نقالی انقلاب و مسابقه از دیگر بخش‌های ایستگاه خیابان انقلاب نرسیده به خیابان ۱۶ آذر است.

فاطمیان‌پور افزود: دادگاه نمادین محاکمه سران جنایتکار جهان از جمله ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان با حضور هیات منصفه مردمی پیش بینی شده تا مردم در راهپیمایی این جلادان را محاکمه کنند و جرائم شان مرور شود. مردم می‌توانند با حضور در این دادگاه، جرائمی را که ترامپ و جنایتکاران منطقه برای آنها باید محاکمه شوند را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از ایستگاه‌های فرهنگی فرهنگ‌سرای «ایران ما انقلاب ما» به کودکان و میزبانی از این عزیزان اختصاص دارد، تاکید کرد: در تمام ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی بخشی ویژه کودکان تدارک دیده شده و فرصتی فراهم آمده تا کودکان علاوه بر ساخت کاردستی‌هایی با محوریت پرچم ایران، بتوانند در ایستگاه‌ها تامل کنند و با بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی مسیر راهپیمایی خاطره خوشی از جشن چهل و یک سالگی انقلاب داشته باشند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: ساخت پرچم ایران توسط راهپیمایان از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ماست که مردم می‌توانند با نقش زدن یکی از سه رنگ پرچم ایران در فضایی که برای این امر پیش بینی شده پرچم ایران را بسازند. این برنامه که «نقش افتخار» عنوان دارد در دو نقطه از ایستگاه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما پیش بینی شده است.

فاطمیان‌پور با اشاره به ایستگاه رادیویی مسیر راهپیمایی که با مشارکت رادیو تهران، مقابل دانشگاه شریف طراحی شده، مصاحبه با چهره‌های شرکت کننده در مسیر راهپیمایی و انعکاس جنبه‌های فرهنگی، جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این ایستگاه رادیویی عنوان کرد.

فاطمیان‌پور، هم‌عهدی با شهدا را از ویژه‌برنامه‌های ایستگاه ابتدای خیابان فلسطین برشمرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از برنامه‌های متنوع فرهنگی که در این ایستگاه پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

وی افزود: طراحی کاریکاتور ترامپ در ابعاد بزرگ، نمایشگاه پوسترهای مفهومی درباره آمریکا، عکس یادگاری با موشکی که پایگاه عین الاسد را مورد هدف قرار داد، مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به این پرسش که اگر انقلاب نبود؟، «دمام زنی» و برنامه‌های فرهنگی هنری دیگر، سایر برنامه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ماست که در ایستگاه خیابان استاد معین برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما از ساعت ۸ صبح میزبان راهپیمایان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060535

وب گردی

وب گردی