آزادی ۳ مددجو از زندان منوجان

 در بازدید رئیس دادگستری و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از این زندان زمینه آزادی ۳ مددجو از زندان فراهم شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان در بازدید از زندان منوجان به مشکلات قضایی و حقوقی تعداد ۳۰ نفر از زندانیان رسیدگی کرد و در راستای حل و فصل مشکلات آن‌ها دستور مساعد قانونی صادر شد.

رضایی گفت: در این بازدید پیگیری لازم جهت آزادی 3 نفر از زندانیانی که باقیمانده حبس آن‌ها کمتر از سه ماه بود برای اعطاء" مرخصی منتهی به آزادی پایان حبس" صادر شد.

وی اضافه کرد: در این بازدید همچنین مقرر شد آن دسته از محکومینی که صرفاً به خاطر رد مال در زندان هستند، هر چه سریعتر از طریق شورای حل اختلاف ویژه زندان مساعی لازم در جهت جلب رضایت و مصالحه با شکات آن‌ها بعمل آید.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان افزود: در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان و استفاده از سایر تسهیلات به خصوص آزادی مشروط و تعلیق باقیمانده حبس نیز دستورات لازم صادر و مقرر شد در این خصوص تسریع به عمل آید.

وی در خصوص آن دسته از محکومینی که صرفاً به خاطر رد مال در زندان بسر می‌برند و توانایی پرداخت محکوم به را ندارند گفت: همچنین مقرر شد با طرح دادخواست اعسار و پیگیری آن در دادگاه و مساعدت لازم جهت تسهیل امور آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060556

وب گردی

وب گردی