تداوم بارش برف و باران و کولاک در جاده ها/رانندگان زنجیر چرخ ببندند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران و کولاک در اکثر جاد ه ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در بیست و یکمین روز از بهمن ماه تشریح کرد و گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، گیلان و ایلام ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات محور کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و کیاسر – سمنان، محور توسکستان -شاهرود در استان گلستان، محور همدان-کرمانشاه در استان همدان، آزادراه زنجان-قزوین و محور زنجان-طارم در استان زنجان، محورهای سلفچگان-اراک ، قم کاشان و راهجرد در استان قم، محورهای بیجارد-دیواندره و سنندج-قروه در استان کردستان و محور خرم آباد -اندیمشک در استان لرستان برف می بارد.

رحمانی ادامه داد: اکثر محورهای استان های مازندران و گلستان و محور خوی-ماکو در استان آذربایجان غربی بارانی است.

سرهنگ رحمانی به کولاک در جاده ها اشاره کرد و گفت: محورشاهین دژ - بوکان در استان آذربایجان غربی، محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان شرقی، محورخلخال – اسالم در استان اردبیل و محور دیواندره – سقز در استان کردستان درگیر کولاک و وزش باد شدید است.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان شرقی، محورهای خلخال- اسالم، خلخال - سرچم در استان اردبیل، محورهای سردشت-مهاباد،سردشت- پیرانشهر ، شاهین دژ – بوکان در استان آذربایجان غربی، محور دیواندره – سقز در استان کردستان و محور آستارا-اردبیل در استان گیلان را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک جاده ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدودده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج -تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060565

وب گردی

وب گردی