حل مشکلات جامعه و محرومیت زدایی از اهداف قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بر حل مشکلات جامعه و محرومیت زدایی از کشور تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بیرجند، احمد صالحی آرا رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفت و گو کرد.

صالحی آرا در این دیدار با بیان اینکه حل مشکلات جامعه و محرومیت زدایی از اهداف قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب، رسالت فرهنگی و اجتماعی بسیار مهمی برای حضور مؤثرتر در تحولات اجتماعی فرهنگی جامعه قائل است.

وی به سهم دانشگاه آزاد اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ۶۴ شهید عزیز مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این دانشگاه در زمینه پدافند فکری و فرهنگی اهتمام ویژه ای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نیز در این دیدار گفت: دانشگاه در مدیریت آینده جامعه در امور مختلف و بالاتر از همه در سطح فرهنگی مؤثر است، لذا اگر مقدمات کاملی فراهم شود و دانش آموختگان از علم و ایمان سرشار برخوردار باشند، مردم حداکثر استفاده مادی و معنوی را از آنها خواهند داشت.

گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر سید حسن هاشمی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به بیان گزارش کوتاهی از فعالیت ها و اقدامات دانشگاه ازاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی پرداخت و از عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دانشگاهیان تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/

کد خبر: 1060567

وب گردی

وب گردی