جامعه دانشگاهی همصدا  با اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ شرکت کنند

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی از جامعه دانشگاهی و استادان و پژوهشگران کشور دعوت کرد تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز چهل و یکمین بهار عزت و آزادی، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، یادآور وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند. امروز انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالروز خود به درختی تنومند و پربار تبدیل شده و فرزندان این مرز و بوم که تربیت شده مکتب روحبخش اسلام ناب هستند؛ به تبعیت از راه پرافتخار معمار کبیر انقلاب اسلامی گام در مسیری نهاده‌اند که اگرچه دشوار تلقی می‌شود؛ اما هدف ما اهتزاز پرچم ایران اسلامی در تمامی عرصه ها به ویژه قله های رفیع دانش است.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک در ایام کنونی که از هر سو هجمه‌های دشمنان علیه اهداف مقدس نظام و انقلاب اسلامی ایران شاهد هستیم، همدلی و همراهی همه آحاد جامعه از ضروریات است و در همین راستا استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می‌آورند.

زمانی در بخش پایانی این پیام تاکید کرده است: این حضور پرشور قطعا نمایانگر بصیرت، وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و سپهد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهد بود. اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و استادان و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می‌‌کنم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060588

وب گردی

وب گردی