پیوند دوباره خون شهدا با یوم الله ۲۲ بهمن  حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رساند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی پیامی را به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: ۲۲ بهمن ماه یادآور روزهای است که در آن قدرت اسلام و ایمان با روحیه عزت طلبی مردم ایران عجین شد و سایه سیاه طاغوت را از آسمان آبی این کشور عزیز دور کرد.

به همین دلیل است که این ایام‌الله سالگرد جشنی است که ملت شریف ایران در آن روز نهال اسلام شریف را در تار و پود کشور رشد دادند. ۲۲ بهمن ماه امسال جشنی است که طی آن عزت و اقتدار ملت مومن، شریف و انقلابی به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.

پیوند دوباره خون شهدا با یوم الله ۲۲ بهمن ماه دوباره حقانیت این انقلاب اسلامی را به اثبات رساند و نشان داد که درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده و همچنین در مسیر حق اسلام عزیز حرکت خواهد کرد‌ تقارن چهلمین روز سردار گرانقدر اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با این یوم الله عزیز صحه ای بر این موضوع بوده و نشان دهنده ان است که اندیشه انقلاب اسلامی ایران دستان کفر و استکبار آمریکا و صهیونیستی را از بیخ و بن، قطع خواهد کرد‌.

بر همین اساس است که حضور ملت شریف ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوباره بر جهانیان ثابت می کند که ایران و ایرانی در گام دوم انقلاب اسلامی با نگاهی رو به آینده و قدرتمند بر آرمان های خود ایستادگی خواهد کرد.

ان شاء الله در یوم الله ۲۲ بهمن ماه مدیران ،اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ازاد اسلامی کشور توامان با همه اقشار ملت شریف ایران با مشتی گره کرده انزجار خود را از آمریکای جنایتکار، صهیونیزم کودک کش و گاو شیرده سعودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060635

وب گردی

وب گردی