دعوت وزیر علوم از جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وزیر علوم با صدور پیامی از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز دوشنبه با صدور پیامی خواستار حضور حداکثری خانواده بزرگ دانشگاهیان کشور همگام با ملت شهید پرور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«ایام الله دهه فجر یادآور رشادت‌ها و تلاش سخت آحاد ملت برای آزادی و رهایی از ستم و ظلم نظام استبداد و کسب استقلال و قطع وابستگی به نظام سلطه است. روز‌هایی که مردم ایران با عزم پولادین و اراده آهنین خود پیروزی درخشانی را در کارنامه سیاسی – اجتماعی خود ثبت کردند که مایه اعجاب جهانیان شد.

شایسته است که در این ایام گرامی بداریم یاد و خاطره بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) م. شهیدان انقلاب اسلامی و این حرکت پیروزمندانه را به ملت ایران و خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشورکه در این حرکت سترگ نقش بی بدیلی داشته است عرض تبریک داشته باشم. همگان بر این نکته مهم واقف اند که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران امروز، جغرافیای غیرت و تاریخ جوانمردی است.

سرزمینی که به صلح می‌اندیشد و سر در آسمان عزت دارد. در شرایط بسیار حساس و سرنوشت‌ساز کنونی که ملت ایران در آستانه‌ی حضور در آزمون خطیر انتخابات مجلس اسلامی قرار دارد و در اربعین سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده و تردیدی نیست حضور گسترده، پرشور و با صلابت ملت شریف و انقلابی ایران در این رزمایش ملی، برخلاف آرزوی جبهه متحد استکبار و سلطه، ظرفیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌ی پیشتازی تحولات راهبردی و گذر از این مقطع را به رخ جهانیان خواهد کشید.

ایران اسلامی به لطف خداوند متعال، رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران، از تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی آمریکا و هم‌پیمانان آن با استقلال واقعی که جزء شعار‌های اساسی انقلاب اسلامی بوده نیز با همدلی و اتحاد ملت شریف عبور خواهد کرد. بدون‌شک دستاورد‌های عظیم و بی‌بدیل انقلاب، با همت، تلاش، صبر و استقامت جوانان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم بوجود آمده است و بحمدالله ثمره این درخت تنومند، اقتدار ملی و بین‌المللی و جایگاه‌های جهانی در عرصه‌های گوناگون است.

از این رو، از خانواده بزرگ دانشگاهیان کشور می‌خواهم که طبق سنوات گذشته، دوشادوش ملت بزرگ ایران و در صفوف به‌هم‌پیوسته، در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه امسال همچون چهل سال گذشته حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور باشکوه و ایجاد وحدت و اتحاد را مدنظر قرار دهند. باشد که خداوند متعال همه ما را مورد الطاف و عنایات واسعه خویش قرارداده و در راه خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت شریف ایران، سربلند و موفق گرداند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1060651

وب گردی

وب گردی