دعوت خانه ایثارگران کل کشور از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خانه ایثارگران کل کشور با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم به ویژه خانواده‌های معزز شهدا برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، متن این بیانیه به توسط دکتر محمد یزدان‌پرست دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور و اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران تهییه شده به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

در آیه ۱۲۰ سوره توبه می‌خوانیم:
مَا کَانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَلَا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ۚ. ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ. إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ
"اهل مدینه و بادیه‌نشینان اطرافشان نباید هرگز از (همراهی) پیغمبر تخلف کنند و نه هرگز جان خود را از جان او عزیزتر شمارند، زیرا هیچ رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا نکشند و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد گذاشت. "

یوم الله ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنم ومهم است که مردم غیرتمند و شهید دوست و شهادت طلب جمهوری اسلامی ایران (علی الخصوص خانواده محترم شهدا _ایثارگران جانبازان و ازادگان) با آرمان‌های هدایت کننده و جاودان حضرت امام خمینی (ره) و افکار، مواضع ورهنمود‌های انقلابی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای و راه شهیدان بیعت مجدد نمایند.

با توجه به این موضوع مهم که امسال یوم الله ۲۲ بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام سپهبدحاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار جهانی و امریکای تروریست گردیده است و مردم شهادت جو و غیور همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با حضور دشمن شکن به مانند سال‌های گذشته و همیشه در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و انتخاب نمایندگان لایق انقلابی و خدوم به نظام و مردم اعلام خواهند نمود.

اعضای خانه ایثارگران کل کشور همراه با ملت انقلابی ایران در حماسه‌ی پر شکوه یوم الله ۲۲ بهمن حضور پر شور و موثر خواهند داشت.
وعده دیدار یوم الله ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸
من الله توفیق
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
خانه ایثارگران کل کشور
دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور
اکبر حیدریان مشاور عالی خانه ایثارگران کل کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران»

کد خبر: 1060655

وب گردی

وب گردی